Tillbaka!

Hejsan!
Kom hem igår eftermiddag, men bloggade ju inte.. Dumt gjort!
Ville bara säga att det har varit sjukt dålig uppdatering här på bloggen + att statistiken sjunker till sämsta någonsin! Men nu ska det ändras ;) Jag har inte kunnat blogga så mycket under båtsemestern, för jag har ju inte haft någon internet kvar och så har jag inte haft så mycket tid till det..
Men nu, som sagt, så är jag tillbaka, och det kommer bli mycket fler inlägg nu! Ska också försöka jobba upp statistiken innan Amanda kommer hem och börjar blogga igen, så blir hon glad ;)
Jag har iallafall haft en bra "vecka" med båten :) Var ute med våra kompisar och deras båt om jag inte redan har sagt det? Aja, nu får ha de så bra :)

/J


Kommentarer
Postat av: Frida A.

sv; tyvärr inte :/

2013-06-29 @ 12:00:19
URL: http://www.fanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0