Om bloggen

Känner att det inte går så bra för oss här på bloggen. Dålig uppdatering och dålig statistik. Men jag känner också att vi lägger inte heller ner all tid och kraft på bloggen och liksom verkligen försöker. Men jag, asså JAG skaffar inte blogg för att den ska bli känd och att tjäna massa pengar på den, utan jag skapar en blogg för att skriva lite om mig och min vardag. För mig så är det liksom bara en kul grej som man gör på "fritiden". Jag känner också det att jag gör inga seriösa inlägg, och man märker direkt på mig att jag inte är bra på att skriva inlägg, dom blir alltid tråkiga och korta. För mig är det alltid så att jag börjar blogga när jag känner att "nu kommer det att vara roligt" och så bloggar jag ett tag, sen får jag inga idéer, och det blir tråkigare och tråkigare att blogga, å sen tillslut så slutar jag. Det är faktiskt nästan ingen idé att jag börjar försöka satsa på bloggen, för jag kommer somsagt sluta efter ett tag, tyvärr.
Jag känner att det är dags för mig nu att ta en bloggpaus. Kommer kanske tillbaka, vet inte. Vet inte heller hur amanda gör, men hon skriver väl det då.
Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi kanske om ett tag :)
Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0